MATA KONTRA TVP! (ZAGADKA EKIPY, YOUTUBE USUWA ŁAPKI W DÓŁ, WYPADAJĄCE OKO, ILE ZAROBIŁA "3KIPA")

  wyświetleń 549,711

Konopskyy

Miesiąc temu

🛒wyprzedaż -40% ↠ www.konopskyy.pl
📷wyślij temat i obserwuj! ↠ konopskyy_
🔻DISCORD🔻↠ discord.gg/hordakonopa

REPORTERZY DZISIEJSZEGO ODCINKA:
czajkowskaa.agata
szymek_mtb_bmx

┌── 👑 Zostawcie lajka oraz suba jak chcecie więcej! 👑 ──
📷 INSTAGRAM ↠ konopskyy_
🔻DISCORD🔻↠ discord.gg/hordakonopa
🌎GRUPA: groups/hordakonopa/
📬↠: konopskyy@stormmedia.gg
└───────────────────────────────────────😱
Przeczytałeś/aś cały opis? Wrzuć na swoje IG story, że oglądasz ten odcinek a masz szansę, że wrzucę to do siebie! ;D
#konopskyy #konopnews #mata

Komentarze
Konopskyy
Konopskyy Miesiąc temu
zostaw subka albo dostaniesz w dziąsło to co jacek kurski 🛒wyprzedaż -40% ↠ www.konopskyy.pl 📷wyślij temat i obserwuj! ↠ instagram.com/konopskyy_/
rafał
rafał 18 dni temu
okej okej spokojnie robie to spk
Daxton Arjun
Daxton Arjun 19 dni temu
@Derek Bruce I will try it out now. Seems promising :)
Derek Bruce
Derek Bruce 19 dni temu
Dont know if anyone cares at all but in less than 15 minutes I hacked my girl friends Instagram account using Instaportal. Cant link here so search for it on google if you wanna try it yourself
Wojan tryhard
Wojan tryhard 20 dni temu
Elo
eryk podgórski
eryk podgórski Miesiąc temu
Pawłowicz nie jest już posłanką
TEAM EPIC
TEAM EPIC Godzinę temu
Friz dał się wydymać Łukaszowi
Sabina Skaza
Sabina Skaza 4 dni temu
TANJIROOO
Alan Szafnicki
Alan Szafnicki 4 dni temu
Ten ojciec i syn to są sąsiedzi friza możemy to wywnioskować po tym że tromba i inni członkowie ekipy jakiś czas temu wrzócali stories z lamborghini urus ( żółtym) swojego sąsiada a ich auto na zdjęciu jest żółty urus
Kapucha 69
Kapucha 69 5 dni temu
1:11on zrobił MARCIN DELAX
Fosy xD
Fosy xD 9 dni temu
Ja nie widzę łapków w dół
This _Cookie
This _Cookie 10 dni temu
jak temu typowi oko wypadło to ja już oko przecieram czy ono mi jeszcze siedzi xD
zik zik
zik zik 10 dni temu
0:58 tylko ja widze ze to tanjiro?
Hubi
Hubi 11 dni temu
7:07 jabba the hot🥵🥵🥵
Kamuś gwałciciel trzeci
Kamuś gwałciciel trzeci 14 dni temu
Lil
Tajny tajne
Tajny tajne 14 dni temu
Dobrze ze wyplul na nia gume:D serio mowie bardzo dobrze wiekszasc streamow no szcezrze 99,9% to ogromni debile lub 100% wiec dobrze:)
Justyna Piechota
Justyna Piechota 14 dni temu
ludzie (z mojego stareeeego pokolenia ;p ) marudzą na Ekipę, ale kurcze...ta ich piosenka na prawdę wpada w ucho :)
Pennywise ThE dancing clown
Pennywise ThE dancing clown 15 dni temu
Oko wypadło ?? Nieźle
Michał K
Michał K 20 dni temu
Piosenka ekipy była na esce
Magierka
Magierka 20 dni temu
Co to za nuta z końca?
Jan Krawczyk
Jan Krawczyk 20 dni temu
zostawisz serduszko XD
fkoxlol
fkoxlol 21 dzień temu
Ta dziewczyna ma bluzę lub szatę z demon Slayer postać tanjiro
Rusek
Rusek 24 dni temu
Ale że dziewczyna kamado XDDDD?
Dawid Kornacki
Dawid Kornacki 24 dni temu
mini majk mini gnój
Marcin R.
Marcin R. 25 dni temu
Mata jest królem! 🤩
Jakub Dyński
Jakub Dyński 25 dni temu
Dobra ale TVP po prostu zrobiło reportaż ze taka piosenka była. Ja rozumiem ze Macie chodziło o kontrowersje i dzięki temu ta piosenka jest tak popularna ale są granice kultury. Po prostu zniżył się do ludzi kłócących się tekstami : -Jebac PiS ! -Nie, jebac PO! -A w ryj chcesz ?! Wiec moim zdaniem było to niepotrzebne
andr27
andr27 26 dni temu
Taki polsatowy kanał, kolo co 3 min nakrwia o ciuchach i subach ;) Może nie rozdrabniaj się i zrób kopie mangoTV
Seweryn Marcel
Seweryn Marcel 26 dni temu
Kogo zabolało to oko bo mnie tak
sunlizzle
sunlizzle 26 dni temu
oglądam pod rząd już 3 film, ale ty masz przyjemny głos jeju
Oliwier Niedzielak
Oliwier Niedzielak 26 dni temu
a czy wy wiecie że dla maty stary pisze teksty do piosenek?
Staś Muzia
Staś Muzia 26 dni temu
Ej posłuchajcie ludzie !! Ta płyta i Ci napakowani goście to może być sprawka Mixera bo mówił że chce zrobić prania na ekipie albo Frizowi
drops_official
drops_official 27 dni temu
Wypadło oko?
Konrad Żydek
Konrad Żydek 27 dni temu
O kurde znam tych 2 gości byli oni u Kury Workout na kanale i nagrywali jakieś filmy. Nie spodziewałem się ze to oni hehe spoko
Momo Yaoyorozu
Momo Yaoyorozu 27 dni temu
Ej no ale ja i tak lubie patointeligencje XDD
Capbit
Capbit 27 dni temu
te goscie w maskach to friz i tromba
The Czultured BG
The Czultured BG 27 dni temu
Zrób odcinek o polzkim samochodzie Arrinera
Jaguar
Jaguar 27 dni temu
A mi oko nie wypadnie 🥺
Bardzo oryginalna nazwa
Bardzo oryginalna nazwa 28 dni temu
Jak ja walnołem głowa w suba to mi sie ekran rozpiepszył xD
Anoushka Szkudlarska
Anoushka Szkudlarska 28 dni temu
Ej w tej piosence maty to tam był wojewódzki🤔🤔
Tymoteusz Kurc
Tymoteusz Kurc Miesiąc temu
A masz suba
Tomek Toll
Tomek Toll Miesiąc temu
Ziomek + kox = konop 💻💻
Lucifer
Lucifer Miesiąc temu
To mój ojciec zapierala 1000km by oni mieli kuźde jedzenie zarabia kilka tyś a oni 3 min pokręcą mordą i rękami i dostaną kilka tyś żenada zero produkcji a dostaniesz kilka tyś
Fuzzy_PL
Fuzzy_PL Miesiąc temu
Te wyłączenie dislike to by były dla małych ytberów którzy boją się hejterów
Boryseusz R
Boryseusz R Miesiąc temu
,,Wypadające oko,, git ale mega smieszne 🤣😂😂
Iza Kuchnicka
Iza Kuchnicka Miesiąc temu
Co palę
Antek Anczewski
Antek Anczewski Miesiąc temu
Suba 😇😇😇😇😇😇🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💵💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎🛬🛬🛬🛬🛬
Antek
Antek Miesiąc temu
********
ryan watterson
ryan watterson 24 dni temu
Nie wypowiadaj się więcej.
Antek
Antek Miesiąc temu
jebac pis i mean
famaila
famaila Miesiąc temu
Według mnie dobrze by było gdyby łapki w dół mogły sobie usunąć kanały takie jak hejka tu Lenka czy kanały osób młodszych w sęsie tak jak z komentarzami, że można to wyłączyć👍
Kaktusik
Kaktusik Miesiąc temu
Ekipa sawchallenge to fit oldboy i jego syn
Żelek-_-
Żelek-_- Miesiąc temu
ten kotek na intrze jest taki slodziutki❤️
ninja tuńczyk
ninja tuńczyk Miesiąc temu
pov:szukasz kom kogoś ekipy
kon ras
kon ras Miesiąc temu
Raz miałem 90 łapek w dół i PLpost je usunoł
Ytp Homeee
Ytp Homeee Miesiąc temu
Gdyby to nie youtube wrzucił najbardziej dislikowany film, to by nie wyłączył tej funkcji
team bananek
team bananek Miesiąc temu
konop jeśli znasz się z nexe powiedz aby zmienił administracje serwera ponieważ dali mi bana za nic
Życie in Polandia be like
Życie in Polandia be like Miesiąc temu
Nice
HIMO PL
HIMO PL Miesiąc temu
Według mnie powinna być opcja wyłączania dislike żeby ich nieusuwać, bo jakiś kościół naprzykład może robić msze na żywo przyjdzie ci banda gałganów da 14 dislike i pospami na czacie
Kubix
Kubix Miesiąc temu
XD Konop gdzie promocja do 400 % 0:50
PANDŹA
PANDŹA Miesiąc temu
lol
# Dobrzan
# Dobrzan Miesiąc temu
1k like w dol??? czemu
leon poddebniak
leon poddebniak Miesiąc temu
pojebało normalnie krystyna pawłowicz coooo
Kubonek
Kubonek Miesiąc temu
widział ktoś tu może lody ekipy?
Kapi2001XX
Kapi2001XX Miesiąc temu
3:51 chcą zachęcić do aktywności fizycznej i nic w tym złego, a ekipa popiera ten pomysł
Stoki_Stocha IG
Stoki_Stocha IG Miesiąc temu
Czekam na komentarz jakiegoś super Prawaczka który będzie gadał że TVP to najbardziej wiarygodna telewizja (mój kolega super prawak kiedyś tak powiedział to go wyśmiałem)
Nexar
Nexar Miesiąc temu
Nikt:. Jakimowicz:😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜
Alphaax
Alphaax Miesiąc temu
Mata 6:17
Wojciech Ruediger
Wojciech Ruediger Miesiąc temu
(*) rip dla konopa juz 4 dni bez filmu
Edyta
Edyta Miesiąc temu
Jak ty na hajs lecisz
Mikser Blender
Mikser Blender Miesiąc temu
przed oglądaniem filmu pov: jak ku**a oko wypadło
FRANN YT
FRANN YT Miesiąc temu
Hej
mmatixs
mmatixs Miesiąc temu
Potwierdzam że YT usuwa łapki dół bo sam zrobiłem film z łapkami w dół i dziwne rzeczy się działy 2:57 Miałem tak
SIWA
SIWA Miesiąc temu
14zł za akcje to bardzo dużo większość akcji wacha sie przy 0,00008 $ niestety
wiotki
wiotki Miesiąc temu
Muj temat na następny odcinek Śmierć Krzysztofa krawczyka
Krzysiek YT #tvprozrywkacringe #bannatvprozrywkę
Krzysiek YT #tvprozrywkacringe #bannatvprozrywkę Miesiąc temu
Dałem mu na prywatne wiadomości na Insta
Hubert Ch
Hubert Ch Miesiąc temu
oko mu wypadło XD
Łukasz Kamiński
Łukasz Kamiński Miesiąc temu
😭😭😭konop nie nagrywa od 3 dni on on on nie żyje😭😭😭
Sylwia Morag
Sylwia Morag Miesiąc temu
🤦
PabloS
PabloS Miesiąc temu
kiedy nowy odcinek bo nie mma co oglodac :< 2000 kom :3
PabloS
PabloS Miesiąc temu
@Asasinxd ale ja tylko chciałem dobić 2000 kom :
Asasinxd
Asasinxd Miesiąc temu
Proszę przestań spamić
PabloS
PabloS Miesiąc temu
kiedy nowy odcinek bo nie mma co oglodac :
PabloS
PabloS Miesiąc temu
kiedy nowy odcinek bo nie mma co oglodac :
PabloS
PabloS Miesiąc temu
kiedy nowy odcinek bo nie mma co oglodac :
PabloS
PabloS Miesiąc temu
kiedy nowy odcinek bo nie mma co oglodac :
PabloS
PabloS Miesiąc temu
kiedy nowy odcinek bo nie mma co oglodac :
PabloS
PabloS Miesiąc temu
kiedy nowy odcinek bo nie mma co oglodac :
PabloS
PabloS Miesiąc temu
kiedy nowy odcinek bo nie mma co oglodac :
Shadow_PL 77
Shadow_PL 77 Miesiąc temu
i to "zesrałeś się" to mnie rozwaliło
HupsoniX HX
HupsoniX HX Miesiąc temu
Oglądam twój film i mi wyskakuje reklama "Alerabat" w której występowałeś XDD
Xx Alina xX
Xx Alina xX Miesiąc temu
0:25 OKO? AAAHH
vbfiebver fv hebv
vbfiebver fv hebv Miesiąc temu
ja oglądam konposkiego reklama-czy wiedzieliście ile pieniędzy można zaoszczędzić przy zakupach online
polsak
polsak Miesiąc temu
4:56 te maski konop to są maski jigsawa z filmu "Piła"
Szakux 11
Szakux 11 Miesiąc temu
sprzedałeś sie wkurzają mnie już reklamy z twoja morda XD
tf7di
tf7di Miesiąc temu
serwer konopa to jakis scam wyzywaja mnie tylko :(
D1
D1 Miesiąc temu
_Mata kontratakuje_
Kostek
Kostek Miesiąc temu
5:20 ekipa_sawchallange moze byc tez związane z tym ze wychodzi nowa piła
WHjw
WHjw Miesiąc temu
I to tvp co disslike zostawilo xdd
Teletubis
Teletubis Miesiąc temu
.he he.
BLAKAŚ
BLAKAŚ Miesiąc temu
tytuł następnego odc dzieci szukają harnasi ekipy xd
Dawid Włoch
Dawid Włoch Miesiąc temu
7:14 Holak co ty tam robisz?
Ani Najaryan
Ani Najaryan Miesiąc temu
Oglądałem film i włączyła mi się reklama z konopem xdddd
S.Zienkiewicz
S.Zienkiewicz Miesiąc temu
Boże jak ja nienawidze ekipy
Yolo Pikolo
Yolo Pikolo Miesiąc temu
TVP miało drame z YouTouberem teraz z raperem a następnym razem co? Tiktoker? Jak to tak dalej pójdzie to za 4/5 lat bedzie można obejrzeć : TOP 10 DRAM TVP
Yolo Pikolo
Yolo Pikolo Miesiąc temu
8:15 Komentarz który opisuje i przedstawia całą sprawe panu Jarosławowi xD a pod nim taktyczne ZESRAŁEŚ SIĘ
Yolo Pikolo
Yolo Pikolo Miesiąc temu
Ekipa dostanie z 200 k (w zł) z nuty z Jacusiem. Każdy na to czeka
Filip Niewiński
Filip Niewiński Miesiąc temu
9:18 a na spoty ma prawie trzy mil
Michał Cricital
Michał Cricital Miesiąc temu
A kiedy na kanale konopsky gierki plague inc błagam nagraj 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🥺🥺
SkyRBX
SkyRBX Miesiąc temu
Te boty dalej atakują TvT
fortnite adam
fortnite adam Miesiąc temu
KONOP bo cały czas mnie te boty nękają i wysyłają te scamerskie linki pod nowymi filmami co mam zrobić?
xknopersikx
xknopersikx Miesiąc temu
Je telewizję polską
NON STOP - Jedźmy przed siebie (Oficjalny teledysk)
3:25
Wydawnictwo Muzyczne Folk
wyświetleń 34K
CAŁA PRAWDA O PRACY W SIECIÓWCE
53:23
MishON
wyświetleń 41K
Golf z księdzem
1:31
PolToon TV
wyświetleń 317K
KULT - Wiara [OFFICIAL LYRIC VIDEO]
4:09
S.P. RECORDS
wyświetleń 126K
Mata - Patoreakcja
05:42
SBM Label
wyświetleń 30M
PRZEGLĄD YOUTUBE, DRAMY, AFERY, BEZBECTWO itp
3:15:07
TheNitroZyniak
wyświetleń 534K
rOaSt GiMpErA 🔥🔥😡
20:37
tomasz gimper działowy
wyświetleń 919K
PODSUMOWANIE NAJGORSZEGO ROKU W TWOIM ŻYCIU
09:54
NON STOP - Jedźmy przed siebie (Oficjalny teledysk)
3:25
Wydawnictwo Muzyczne Folk
wyświetleń 34K
CAŁA PRAWDA O PRACY W SIECIÓWCE
53:23
MishON
wyświetleń 41K
Golf z księdzem
1:31
PolToon TV
wyświetleń 317K
KULT - Wiara [OFFICIAL LYRIC VIDEO]
4:09
S.P. RECORDS
wyświetleń 126K
MAM WŁASNYCH WROŻKÓW w BrookHaven RP! (Roblox)
16:38
SHREK WRÓCIŁ I UKRADŁ PIZZE
27:42
Dizowskyy
wyświetleń 165K
50 TACTICAL vs 50 SPAZ w Fortnite
11:56
Jacob
wyświetleń 301K
Types of People Portrayed by Minecraft #12
8:03